این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش در آموزش علوم پزشکی، جلد ۱۶، شماره ۲، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی تاثیر رویکرد آموزش تلفیقی بر یادگیری و رضایت دانشجویان داروسازی: مطالعه گروه های کوچک و نقشه ذهن در مقابل سخنرانی، در درس گیاهان دارویی در دوران کووید-۱۹
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله یحیی محمدی |


یاسر سموئی |


مجید زارع بیدکی |


سیده بنت الهدی موسوی |


سیده فاطمه عسکری | S F Askari



نشانی اینترنتی http://rme.gums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1435-1&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تکنولوژی آموزشی، یادگیری الکترونیکی،آموزش مجازی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات