این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت استاندارد و کیفیت، جلد ۱۴، شماره ۱، صفحات ۴۶-۷۲

عنوان فارسی توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت ادراک‌شده از خدمات مدارس فوتبال در شهر تهران
چکیده فارسی مقاله با توجه به گسترش صنعت خدمات در دنیای امروز، توجه به ابعاد مختلف کیفیت خدمات نیز افزایش یافته و بسیاری از مراکز ورزشی در پی آن هستند که سطح کیفی خدمات خود را افزایش دهند تا از این طریق به سطوح بالای رضایت مشتری دست یابند. بنابراین، هدف پژوهش حاضر توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک‌شده در مدارس فوتبال شهر تهران می‌باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، توسعه‌ای کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات توصیفی و از نوع پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل آن‌دسته از مراجعه‌کنندگان به مدارس فوتبال در شهر تهران بوده‌اند که در تابستان 1402 از خدمات این مدارس استفاده کرده‌اند. برای تعیین حجم نمونه آماری از الگوی کومر و لی استفاده و تعداد نمونه 400 تایی تعیین شد که 353 مورد پرسشنامه تکمیل شده دریافت شد. روایی پرسشنامه توسط خبرگان سنجیده شد و پایایی آن به-وسیله آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. یافته‌های پژوهش حاضر نشان می‌دهد ابعاد سنجش کیفیت خدمات ادراک‌شده در مدارس فوتبال شامل شش بعد کیفیت وظیفه‌شناسی ادراک‌شده، کیفیت اعتماد ادراک‌شده، کیفیت امکانات ادراک‌شده، کیفیت پشتیبانی ادراک‌شده، کیفیت تعامل ادراک‌شده و کیفیت ظاهر فیزیکی ادراک‌شده است که از نظر پاسخ‌دهندگان بعد کیفیت اعتماد ادراک‌شده در رتبه اول اهمیت قرار دارد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله کیفیت ادراک‌شده،کیفیت خدمات،مدارس فوتبال،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله کیفیت ادراک‌شده,کیفیت خدمات,مدارس فوتبال

نویسندگان مقاله محمد غفاری |
دانشیار دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران

علی صابری |
استادیار، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی، دانشگاه تهران، ایران

فاطمه فریدونی |
کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی، دانشگاه تهران، ایران

مهدی فرمانی |
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی، دانشگاه تهران، ایران


نشانی اینترنتی http://www.jstandardization.ir/article_199112_1ab48b723f6e1fa5960d9039c7797a20.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات