این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های ارتباطی، جلد ۱۷، شماره ۶۲، صفحات ۱۴۹-۱۶۰

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی . "Media Consumption and Public Engagement: Beyond the Presumption of Attention".
چکیده انگلیسی مقاله . "Media Consumption and Public Engagement: Beyond the Presumption of Attention".
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله نیک کالدری | کالدری
.

سونیا لوینگستون | لوینگستون


تیم مارخام | مارخام


عسگر قهرمان پور |
کارشناس ارشد حقوق بین الملل، مسئول دفتر تحقیقات و ترجمه پژوهشکده مطالعات راهبردی


نشانی اینترنتی http://cr.iribresearch.ir/article_23730_b6e66b6e1803563799bb181b0d6a09cc.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1353/article-1353-320776.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات