این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 1 دی 1404
پژوهش های ارتباطی
، جلد ۱۷، شماره ۶۲، صفحات ۱۴۹-۱۶۰
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
. "Media Consumption and Public Engagement: Beyond the Presumption of Attention".
چکیده انگلیسی مقاله
. "Media Consumption and Public Engagement: Beyond the Presumption of Attention".
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
نیک کالدری | کالدری
.
سونیا لوینگستون | لوینگستون
تیم مارخام | مارخام
عسگر قهرمان پور |
کارشناس ارشد حقوق بین الملل، مسئول دفتر تحقیقات و ترجمه پژوهشکده مطالعات راهبردی
نشانی اینترنتی
http://cr.iribresearch.ir/article_23730_b6e66b6e1803563799bb181b0d6a09cc.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1353/article-1353-320776.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات