این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های نوین روانشناختی، جلد ۱۱، شماره ۴۳، صفحات ۱۰۵-۱۲۴

عنوان فارسی مقایسه اثربخشی آموزش روش‌های ذهن‌آگاهی و کمک‌خواهی بر استرس تحصیلی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Comparison of the Effectiveness of Mindfulness Training and Help Seeking Method on Reduce Student's Academic Stress
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله پروین زارعی |
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، دانشگاه بین المللی امام رضا ع مشهد
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه بین المللی امام رضا (Imam reza university)

اسماعیل سعد ی پور | saad ی pour
استاد دانشگاه علامه طباطبائی تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)

علی دلاور |
استاد دانشگاه علامه طباطبائی تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)

زهرا خوشنویسان |
استادیار دانشگاه بین المللی امام رضا ع مشهد
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه بین المللی امام رضا (Imam reza university)


نشانی اینترنتی http://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_5708_853.html
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1434/article-1434-322332.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات