این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
پژوهش های ارتباطی
، جلد ۱۵، شماره ۵۳، صفحات ۱۹۷-۲۱۵
عنوان فارسی
«نقد کتاب» اعتماد رسانهای، رسانه معتمد* نگاهی به کتاب ارتباطات در عصر بدگمانی
چکیده فارسی مقاله
کتاب «ارتباطات در عصر بدگمانی: رسانه و اعتماد» که با ویرایش «ویان بکیر» و «دیوید ام. بارلو» در 260 صفحه منتشر شده است، یکی از مجموعههایی است که تلاش میکند نقش رسانه را در عصر جدید (عصری که ویراستاران کتاب، آن را عصر بدگمانی نامیدهاند) مورد بررسی قرار دهد و جنبههای مختلف کارکردهای رسانه را در تضعیف یا تقویت اعتماد برجسته سازد.این کتاب، که در سال 2007 از سوی انتشارات مکمیلان انتشار یافته است، به 4 بخش و 17 فصل تقسیم میشود. هر یک از این فصلها، نویسندهای مختص خود دارد و به یک موضوع که در اکثر موارد، مطالعه موردی دوره خاص تاریخی، یا رخدادی اجتماعی است، اختصاص یافته است.در این نوشته، سعی خواهیم کرد با نگاهی عمیقتر به این کتاب، آن را از زوایای مختلف بررسی کنیم، در ادامه، نخست تصویری اجمالی از کتاب ارائه خواهیم کرد و سپس با نگاهی کلی به مجموعه، نکاتی را بیان خواهیم کرد که به نظر میرسد از نقایص اصلی دیدگاه ویراستاران و به تبع آن، نویسندگان کتاب، در خصوص مناسبات میان رسانه و اعتماد باشد. این نوشته در نهایت با یک جمعبندی کلی از مطالب کتاب به پایان خواهد رسید.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Communication in the Age of suspicion, Trust and the Media
چکیده انگلیسی مقاله
Communication in the Age of suspicion, Trust and the Media
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Communication in the Age of suspicion, Trust and the Media
نویسندگان مقاله
ویان باکر | باکر
-
دیوید ام بارلو | ام بارلو
-
حسین شیخ الاسلامی |
کارشناس ارشد فلسفه غرب، مترجم و منتقد
نشانی اینترنتی
http://cr.iribresearch.ir/article_24175_3e31b5cba4131feb10d714f4f8fb5d84.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1353/article-1353-322640.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات