این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش در آموزش علوم پزشکی، جلد ۸، شماره ۳، صفحات ۷۱-۷۳

عنوان فارسی آموزش مبتنی بر عملکرد چیست؟
چکیده فارسی مقاله سال­هاست که توجه محققین به مسئله تغییر رفتار پس از ارائه آموزش جلب شده است. وجود فاصله بین آموزش دانشگاهی و اعمال اجرایی روزانه در محل­ های کاری و نیز برآورده نشدن همه نیازهای محیط کار توسط دانش آموختگان محیط آموزشی که اصطلاحاً تفاوت بین تئوری و عمل نام دارد، سبب شکل گرفتن نوعی روش یادگیری به نام یادگیری مبتنی بر عملکرد (Practice-based learning) گردید. مفهوم یادگیری مبتنی بر عملکرد، مفهومی گسترده است که به عنوان یک استراتژی کلیدی جهت پیشرفت دادن یادگیری فراگیران و دخیل کردن آنان در فرآیند یادگیری خود، که منجر به کسب درک بهتر و عمیق ­تر از موقعیت می­ شود بکار می­ رود. این مطالعه سعی دارد تا ضمن ارائه تعریفی جامع ازPractice-based learning، به نحوه و مراحل اجرا، ارزشیابی و چالش ­های پیش روی این روش آموزش بپردازد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله آموزش، عملکرد، یادگیری

عنوان انگلیسی what is Practice-based learning?
چکیده انگلیسی مقاله This article has no english abstract.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Practice, learningmedical education

نویسندگان مقاله وجیهه بی نیاز | v biniaz
دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران.
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم پزشکی مشهد (Mashhad university of medical sciences)

حسین کریمی مونقی | h karimi mooanaghi
medical education dept, mashhad university of medical sciences, mashhad, iran
گروه داخلی و جراحی، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم پزشکی مشهد (Mashhad university of medical sciences)


نشانی اینترنتی http://rme.gums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-322-1&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/306/article-306-331790.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده 1
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات