این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 3 دی 1404
Journal of Research and Health
، جلد ۱۵، شماره ۱، صفحات ۱-۱
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Letter to Editor: Critical Thinking Vitality in a Social Accountable Curriculum
چکیده انگلیسی مقاله
No Abstract
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Critical Thinking, Social Accountability, Curriculum, Undergraduate Medical Education Program
نویسندگان مقاله
| Masoumeh Sadat Abtahi
Department of Curriculum Planning, Islamic Education School, Science and Research Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran.
| Masoud Khandehroo
Department of Management Sciences and Health Economics, School of Health, Mashhad University of Medical Sciences, Mashhad, Iran.
| Mahdi Aghabagheri
Department of Artificial Intelligence, Medicine School, Shahid Sadoughi University of Medical Sciences, Yazd, Iran.
نشانی اینترنتی
http://jrh.gmu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-2493-1&slc_lang=en&sid=1
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
● Health Education
نوع مقاله منتشر شده
نامه به سردبیر
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات