این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
طب و تزکیه، جلد ۳۳، شماره ۲، صفحات ۸۴-۷۶

عنوان فارسی طراحی، اجرا و ارزشیابی روش آموزشی باز اندیشی در کارآموزی کودکان دانشجویان پرستاری
چکیده فارسی مقاله زمینه و هدف: بازاندیشی یک روش نوین در آموزش می باشد و این مطالعه با هدف طراحی، اجرا و ارزشیابی روش آموزشی باز اندیشی در کارآموزی کودکان دانشجویان پرستاری انجام شده است.
روش بررسی: این مطالعه به صورت اقدام پژوهی انجام شد که شامل چهار مرحله برنامه ریزی، اقدام، مشاهده و بازتاب بود و بعد از اجرای روش بازاندیشی، ارزشیابی دانشجویان به دو روش کمی و کیفی انجام شد. در بخش اول مطالعه قبل از ورود دانشجو به بخش کودکان پرسشنامه اطلاعات دموگرافیک و پرسشنامه یادگیری که شامل دو بعد رضایتمندی و اعتبار بود، در اختیار آنها قرار گرفت و بعد از مداخله مجددا پرسشنامه پر شد و در نهایت مصاحبه نیمه ساختارمند انجام گردید.
یافته ها: در بررسی یافته های حاصل از مطالعه در بررسی نمره کل پرسشنامه و بررسی جداگانه حیطه های پرسشنامه (رضایتمندی و اعتبار) تفاوت معناداری قبل و بعد از مداخله یافت شد(p<0/05). و در روش کیفی 4 طبقه و 10 زیر طبقه بدست آمد.
نتیجه گیری: نتایج نشان دهنده تاثیر مثبت بازاندیشی در کارآموزی کودکان دانشجویان پرستاری بود.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله بازاندیشی،دانشجو،پرستاری،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله بازاندیشی,دانشجو,پرستاری

نویسندگان مقاله فرزانه زارعی |
دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مونا نعمتی |
گروه پرستاری، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان

ندا شیخ ذکریایی |
گروه پرستاری، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان

قباد مرادی |
دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان


نشانی اینترنتی https://www.tebvatazkiye.ir/article_210857_33a3e8e2667119bd3d32814e340b3c47.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات