این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
پژوهشنامه بیمه
، جلد ۱۴، شماره ۱، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
تأثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش آفرینی و دانش مشتری از محصولات در صنعت بیمه
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
ارزش آفرینی، دانش مشتری، رضایت مشتری، نوآوری خدمات، بیمه سرمد،
عنوان انگلیسی
The effect of service innovation on customer satisfaction with the mediating role of value creation and customer knowledge of products in the insurance industry
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
ارزش آفرینی, دانش مشتری, رضایت مشتری, نوآوری خدمات, بیمه سرمد
نویسندگان مقاله
بیتا دلبری |
مرتضی رجوعی |
نشانی اینترنتی
https://ijir.irc.ac.ir/article_160331_844b938976216b9e54af8a18f062884b.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات