این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز، جلد ۳۰، شماره ۱۲۷، صفحات ۱۷۹-۲۰۶

عنوان فارسی قابلیت‌های فراگیر صادرات سیمان ایران به کشورهای همسود
چکیده فارسی مقاله      امروزه، صادرات در کشور‌های درحال توسعه زمینه افزایش ارزش افزوده محصولات، سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و ایجاد فرصت­های شغلی را به همراه خواهد داشت. این پژوهش با هدف ارائه مدل عوامل مؤثر بر صادرات سیمان ایران به کشورهای همسود با رویکرد قابلیت­های بازاریابی فراگیر انجام گردید. این پژوهش از نوع کیفی و با رویکرد نظریه داده‌بنیاد بود که با نرم‌افزار MAXQDA  و با استفاده از روش کدگذاری تدوین شد. یافته‌ها از جامعه آماری نشان داد که ویژگی‌های علّی درونی،  علّی بیرونی، شرایط زمینه ­ای، شرایط مداخله ­گر و راهبردها از عوامل مؤثر بر صادرات سیمان به این حوزه هستند. پیامدهای حاصله از مدل ارائه شده نیز برند شدن، بهسازی و نوسازی خطوط تولید و عزت ملی و ارتباطات بین‌المللی است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله &،quot،صادرات&،quot،،&،quot،قابلیت های بازاریابی صادراتی&،quot،،&،quot، صنعت سیمان&،quot،،&،quot، کشورهای مستقل مشترک المنافع&،quot،،&،quot،قابلیت های بازاریابی فراگیر&،quot،،

عنوان انگلیسی The Comprehensive Capabilities of Iran's Cement Export to the Commonwealth Countries (CIS)
چکیده انگلیسی مقاله Undoubtedly, developing exports in developing countries will increase the added value of products, investment in research and development, foreign direct investment, and creation of job opportunities. This research was carried out to provide a model of factors affecting Iran's cement export to CIS countries and the effectiveness of spanning marketing capabilities. This research was of a qualitative type and with an approach of foundational data theory, which was compiled with MAXQDA software and using the coding method. The statistical population consisted of 13 cement industry experts who were purposefully selected and interviewed. The findings showed that causal conditions include managers' bias and commitment to export, sales engineering, specialized knowledge of employees, creativity and innovation, research and development, pricing, distribution channels, promotion and advertising, product quality, competitiveness, and introducing the company's capabilities and packaging. LT is. Background conditions include customs rules and regulations, political and economic support of the government for export, information technology and computer networks, logistics, and transportation, support of the cement industry trade association, and support of the Chamber of Commerce for export. Also, the intervening conditions include foreign exchange obligations, traditional marketing, economic war, force majeure conditions, customs and culture of countries, and price dumping, and strategies include market research, customer relationship management, strategic planning, pricing strategy, capillary marketing strategy, export marketing SWOT, The budget is for export marketing, risk management, human resource development and specialized training of employees. The consequences of the project include branding, improvement, and 
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله &,quot,صادرات&,quot,,&,quot,قابلیت های بازاریابی صادراتی&,quot,,&,quot, صنعت سیمان&,quot,,&,quot, کشورهای مستقل مشترک المنافع&,quot,,&,quot,قابلیت های بازاریابی فراگیر&,quot

نویسندگان مقاله محمد صابری اول |
گروه مدیریت، واحد علی آباد کتول ، دانشگاه آزاد اسلامی ، علی آباد،ایران

امیر رحیم پور |
گروه مدیریت، واحد بجنورد ، دانشگاه آزاد اسلامی، بجنورد، ایران


نشانی اینترنتی http://ca.ipisjournals.ir/article_719020_01150734f60d23eec093eb0daa996f48.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات