این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات بازاریابی نوین، جلد ۵، شماره ۳، صفحات ۱۸۳-۱۹۸

عنوان فارسی پژوهشی پیرامون برندهای دوقطبی در بازار گوشی تلفن همراه ایران
چکیده فارسی مقاله در سالهای اخیر ، نام و نشان تجاری به عنوان یک عامل کلیدی مهم در موفقیت کسب و کارها شناخته شده است. هدف این مقاله مطالعه برندهای دوقطبی در بازار گوشی تلفن همراه ایران است. جامعه آماری تحقیق حاظر عبارتند از مشتریان 10 برند فعال گوشی تلفن همراه در شهرستان سنندج که به طور تصادفی انتخاب شدند . در این تحقیق برای جمع آوری داده از پرسشنامه استفاده شد که در انتها 299 پرسشنامه برای تحلیل جمع آوری گردید. نتایج نشان داد که به به طور کلی نگرش مردم به برندهای گوشی تلفن همراه مثبت بوده است . نگرش مشتریان به 9 برند ال جی، لنوو، اپل، سونی، سامسونگ، اچ تی سی، هواوی، نوکیا، سونی اریکسون مثبت بوده و تنها نگرش به برند جی ال ایکس منفی بود. در پایان سیاستهایی برای بهبود نگرش و وفاداری به برند گوشی های تلفن همراه ارائه شد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The Study of Polarizing Brands in Iran Mobile Handset Market
چکیده انگلیسی مقاله  In recent years, the brand has been known widely as an important element to ensure achievement for Business and companies. This paper aims to study the polarizing brands in Iran mobile handset market. Statistic society includes all of customers of 10 active brands in Sanandaj mobile handset market and 299 questionnaires were gathered as a sample. The finding identify that overall attitude was positive. Also, The results obtained show that the brands of LG, Lenovo, Apple, Sony, Samsung,HTC, Huawei,Nokia and Sony Ericsson were positive but Customers of GLX didn’t have a good attitude . Finally, several policies are made for improving brand attitude and loyalty that create value for Mobile Handset brands.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Brand, Polarizing Brands, Mobile Handset Market

نویسندگان مقاله سید آرمان راستاد | seyed arman
دانشگاه کردستان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه کردستان (Kordestan university)

آزاده امتی |
دانشگاه کردستان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه کردستان (Kordestan university)

آرمان احمدی زاد |
دانشگاه کردستان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه کردستان (Kordestan university)


نشانی اینترنتی http://nmrj.ui.ac.ir/article_17794_ec82136ade0a45dec0f931bf7ead13d9.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/690/article-690-336664.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات