این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
تحقیقات بازاریابی نوین
، جلد ۵، شماره ۲، صفحات ۱۸۵-۱۹۸
عنوان فارسی
ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)
چکیده فارسی مقاله
تحقیق حاضر درصدد ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان در نظام بانکی کشور می باشد. مهمترین منبع اطلاعاتی در این تحقیق نظرات و خواست مشتریان است، لذا به منظور دخالت ابهامات و عدم قطعیت در داده های کلامی و محاوره ای بدست آمده از مشتریان، در این تحقیق از منطق بازه ایی و استفاده از ترکیب دو روش تحلیل سلسله مراتبی بازه ای وتکنیک VIKOR بازه ای استفاده شده است .نمونه آماری شامل 1500 مشتری شعب بانک مسکن در شهر تهران در سال 1392 است که به صورت تصادفی انتخاب شده اند. نتایج حاکی از آن است که الگوی فعلی استقرار خدمات بانکداری الکترونیکی در جهت رضایت و خواسته مشتریان نبوده است. لذا برای دستیابی به این هدف، الگوی پیشنهادی سرمایه گذاری برای توسعه و تجهیز دستگاه های خودپرداز، سیستم های تلفن بانک،کارت های الکترونیکی، بانکداری اینترنتی، بانکداری مبتنی بر پایانه های فروش و بانکداری مبتنی بر تلفن همراه می بایست به ترتیب به مقادیر 32/21%، 72/9%، 96/26%، 18/18%، 36/15% و 46/8 % تغییر یابد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Determining Optimum Pattern of E-Banking Services Development with the Purpose of Increasing of Customers Satisfaction
چکیده انگلیسی مقاله
Present study tries to determine the optimal model for establishment and performance of Electronic banking services regarding to increasing of customers satisfaction at Iran banking system. The most important Data & inputs are opinions and request customers, therefore in present study is used Interval Logic (special form of Fuzzy Logic) in order to enter ambiguities & uncertainty in the verbal Data resulted from customers opinions. Therefore techniques combination of Interval AHP and Interval VIKOR are used in this study. The results indicate that current model of E-banking services don't satisfy requests and opinions of the customers. Thus investment proposed model for development of ATM, Telephone banking, Electronic Cards, Internet banking, Point of Sale (POS), Mobile banking are 21/32% , 9/72%, 26/96% , 18/18%, 15/36% and 8/46% respectively.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
فرزاد کریمی |
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه (Islamic azad university of mobarakeh)
نشانی اینترنتی
http://nmrj.ui.ac.ir/article_17776_197494d28ea38c16cb8ed78c02561d24.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/690/article-690-336676.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات