این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات بازاریابی نوین، جلد ۵، شماره ۱، صفحات ۴۳-۵۸

عنوان فارسی ارزیابی اثر بخشی تبلیغات اینترنتی در بازارفرش ایران
چکیده فارسی مقاله  چکیده
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Evaluating Effectiveness of Internet-Based Advertising in Iranian Carpet Market
چکیده انگلیسی مقاله  
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله ناصر یزدانی |
دانشگاه شاهد
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه شاهد (Shahed university)


نشانی اینترنتی http://nmrj.ui.ac.ir/article_17765_a3afb0b3759b48cb89421cc26c5b772d.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/690/article-690-336684.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات