این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات بازاریابی نوین، جلد ۵، شماره ۱، صفحات ۱۲۹-۱۴۸

عنوان فارسی بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران)
چکیده فارسی مقاله امروزه بیشتر شرکت های بیمه با توجه به تغییرات سریع در موقعیت های رقابتی و شرایط حاکم بر بازار، جذب و حفظ مشتریان تجاری را در راس برنامه های خویش قرار داده اند چرا که بدون تردید بهترین شیوه برای افزایش تداوم سودآوری آنهاست. شرکت های بیمه به منظور اطمینان از تداوم یافتن روابط با مشتریان، در پی طراحی و اجرای استراتژی هایی هستند که به طور پیوسته روابط خود را با بیمه گذاران بهبود بخشند. پژوهش حاضر با توجه به هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها جزء پژوهش های توصیفی از نوع همبستگی و به طور کامل مدل یابی معادلات ساختاری است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه بیمه گذاران شرکت بیمه ایران در شهرستان قائمشهر می باشد و برای جمع آوری داده ها تعداد 400 پرسشنامه توزیع شد،اطلاعات جمع آوری شده از طریق نرم افزار 22 SPSS و LISREL8.8 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج به دست آمده حاکی از آنند که ادراک قیمت و ارزش پیشنهادی بر رضایت و رضایت بر وفاداری تاثیر مثبت ومعناداری دارد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Investigating effects of relationship marketing tactics on customer satisfaction and loyalty(Iran Insurance Company)
چکیده انگلیسی مقاله Nowadays, most insurance companies due to the rapid changes in competitive situations and conditions prevailing in the market have given priority to attract and retain business customers because without a doubt this way is the best way to increase their profitability. Insurance companies in order to ensure continuity of relationships with customers, following the design and implementation of strategies that will continually improve its relationships with policyholders. this study is an applied research with descriptive analytical methodology. A structural equation modelling approach is employed to examine the relationship posited in this study. this research was carried out among Iran Insurance Company policyholders in Ghaemsgahr city and 400 questionnaires were distributed to collect data. the collected data were analyzed through SPSS22 and LISREL8.8. the result of research showed that perception of price and suggested value ​​are meaningful positive impact on satisfaction and satisfaction on loyalty.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله امیر اکبری |
دانشگاه مازندران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه مازندران (Mazandaran university)

سهیل نجات |
دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

میثم شیرخدایی |
دانشگاه مازندران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه مازندران (Mazandaran university)


نشانی اینترنتی http://nmrj.ui.ac.ir/article_17766_f1d5c4f48569f6391184d2bdb042be9d.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/690/article-690-336693.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات