این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات بازاریابی نوین، جلد ۴، شماره ۲، صفحات ۱۱۱-۱۲۴

عنوان فارسی تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان
چکیده فارسی مقاله هدف از نگارش مقالۀ حاضر بررسی تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز به عنوان یکی از متغیرهای مهم بازاریابی بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان می‌باشد. جامعۀ آماری مورد بررسی کلیۀ مشتریان درون و برون شرکت قند نقش جهان می‌باشند. حجم نمونه‌ به وسیلۀ فرمول کوکران محاسبه و نمونه‌گیری با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی انجام شده و تعداد مشتریان بررسی شده به عنوان نمونه 235 مشتری است. ابزار گردآوری داده‌ها پرسشنامۀ محقق ساخته می‌باشد که مورد تحلیل قرار گرفته است. آزمون تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان با استفاده از روش الگو‌سازی معادلات ساختاری انجام گردیده است. نتایج حاصل از بررسی فرضیه های پژوهش نشان می‌دهد که عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر ابعاد وفاداری مشتریان به برند تأثیر‌گذار می‌باشد و الگوی تأثیر‌گذاری عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز با توجه به شاخص‌های برازش 000/0RMSEA= و سایر شاخص‌های مربوطه دارای برازش مناسب است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Effect of green marketing mix elements on customers loyalty to brand Naghsh e Jahan Sugar co.
چکیده انگلیسی مقاله Abstract This study was conducted to analyze the effects of mixed green marketing elementsas an important factors of marketing on customers loyalty to the brand of Naghshe Jahan Sugar Company. The statistical population includes all of the company’s customers. The size of the sample was calculated to be 235 people selected at random. A questionnaire composed of 64 questions for used to gather data. Various tools and methods were used to analyze the gathered data including the software packages Spss and Amos, independent t-tests, variance analysis, …, t2, and structural equations modeling. The results showed that there is a meaningful relation between the dimension of green marketing mix such as green product, green price, green promotion, and green distribution and the dimensions of customer loyalty such as attitudinal loyalty and behavioral loyalty.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله علی رشیدپور |
دانشگاه علوم و تحقیقات اصفهان

علی صفری |
دانشگاه اصفهان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)

سمیه حسین زاده |
دانشگاه علوم و تحقیقات اصفهان


نشانی اینترنتی http://nmrj.ui.ac.ir/article_17684_bf2283fd9c5a31ebed5b355e0892b1c0.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/690/article-690-336708.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات