این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات بازاریابی نوین، جلد ۴، شماره ۱، صفحات ۱۰۶-۹۳

عنوان فارسی تاثیراستراتژی های بازاریابی ارتباطی بر عملکرد اقتصادی نمایندگی‌های مجاز شرکت ایران خودرو
چکیده فارسی مقاله امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در هر کسب و کاری وجود دارد، مدیران در تلاش هستند که با گسترش روابط بلندمدت با مشتریان موجبات وفاداری، رضایت و نیز سودآوری خود را فراهم آورند. منظور از استراتژی های بازاریابی ارتباطی فعالیت های جذب و برنامه های وفاداری می باشد. این تحقیق با هدف بررسی تأثیر بازاریابی ارتباطی بر عملکرد اقتصادی نمایندگی‌های مجاز شرکت ایران خودرو صورت گرفته است. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات کاربردی توسعه ای می‌باشد که جامعه آماری آن 176 مشتری نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در شهر تهران و 88 مدیر نمایندگی‌های مجاز می‌باشند. داده های مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه جمع آوری و با بهره گیری از نرم افزار لیزرل تحلیل شدند. نتایج تحقیق حاکی از تأثیر ارتباط بازاریابی ارتباطی و عملکرد اقتصادی می‌باشد. همچنین تحقیق نشان داد که از دیدگاه مشتریان فعالیت‌های جذب نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در رتبه اول، موقعیت بازار این نمایندگی‌ها در جایگاه دوم، کیفیت رابطه نمایندگی با مشتریان در مکان سوم، وفاداری مشتریان به محصولات و خدمات نمایندگی‌ها در جایگاه چهارم، ادراک مشتری نسبت به این نمایندگی‌های در رتبه پنجم و در نهایت برنامه های وفاداری صورت گرفته توسط نمایندگی‌های در رتبه ششم قرار دارد..
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The Effect of Relationship Marketing Strategies On The Irankhodro`s authorized dealers ‘ economical Performance
چکیده انگلیسی مقاله Today, there is strong competition in any business, managers are trying to develop long-term relationships with customers led to loyalty, satisfaction, and providing their profitability. Therefore, this study aims to examine the impact of marketing relationship on economic performance in Iran Khodro agencies. In this study 176 car customers and 88 managers in Tehran are surveyed. The required data were collected using a questionnaire were analyzed using the software. The results indicate that the effect is related to marketing communications, and economic performance. It also showed that the activities of the customer view recruitment agencies authorized Iran Khodro first place, second place position in the market for these agents, quality relationships with customers on behalf of third place, fourth place Resellers customer loyalty to products and services, the customer's perception the representations in the fifth and ultimately loyalty programs conducted by the agency is in the sixth grade.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله مهسا فرجلو مطلق | فرجلو motlagh


جمشید صالحی صدقیانی | salehi sadaghiani
دانشکده مدیریت و حسابداری علامه طباطبایی

نبی اله دهقان |
دانشکده مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه عالی دفاع ملی (Supreme national defense university)


نشانی اینترنتی http://nmrj.ui.ac.ir/article_17681_4bf6c2c6d2458264bfcd48e49ddc2b2a.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/690/article-690-336720.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات