این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات بازاریابی نوین، جلد ۲۰۱۲، شماره ۱، صفحات ۱-۱۶

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی An eCRM model for banking industry In Iran
چکیده انگلیسی مقاله eCRM (electronic Customer Relationship Management) systems focus on using the web-site as the main interaction channel for businesses to simulate an old fashioned one-to-one direct relationship—high touch—with customers. The purpose of this paper is to propose a model for the relationship between eCRM and E-loyalty by conceptualizing that e-loyalty is influenced by e-satisfaction and e-trust. To examine the model a descriptive survey was applied. The survey sample population consisted of 513 randomly taken e-banking service users in the city of Tehran, according to a cluster random sampling skim. An important part of the results revealed Trust beliefs relate positively with satisfaction and loyalty among e-banking customers.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله علی عدالتی |


حمید گلچین |


محمد ابراهیم محمد پورزرندی | mohammad ebrahim mohammad pourzarandi


معصومه ranjbakhash |


مهدی سینایی |


سید حامد قنادپور | s hamed


لیلا ترکی |


زکیا al adawi | al adawi


امیر مهدی قاضی فرد | amir mehdi


j صالحی صدقیانی | salehi sadaghiani


محمد مهدی اسماعیلی | mohammad mehdi


رسول مظاهری کوهانستانی | mazaheri kuhanestani


امین اسدپور |


محمد علی حاجی زاده گشتی | mohammad ali hajizadeh gashti


فرهاد شیرانی |


حسین شمس |


ریحانه تمیمی |


پرویز احمدی |


احمدعلی رضایی |


مهدی پور مصطفی | pour mostafa


m هداوند |


محمدرضا بایندر | mohammad reza


اکرم فرخی |


سینا صفایی |


محمد علی حاجی زاده گشتی | mohammad ali hajizadeh gashti


مجید محمدشفیعی | mohammad shafiee


آرش صادقی |


کیوان خسروی |



نشانی اینترنتی http://nmrj.ui.ac.ir/article_17775_ea4ab8d0b4ee9dd56132777406785283.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/690/article-690-336878.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات