این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
تحقیقات بازاریابی نوین
، جلد ۱، شماره ۲، صفحات ۴۱-۶۰
عنوان فارسی
به کارگیری مدل بلوغ قابلیتهای بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو
چکیده فارسی مقاله
چکیده در این پژوهش، مدل بلوغ بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو استفاده شده است. به این منظور، مدل بلوغ فرآیندی پنج سطحی استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق، شامل مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش شرکت ایران ترانسفو است و به دلیل کوچک بودن حجم جامعه آماری و دسترسی به آن، تمامی جامعه به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیده و به عبارتی، از روش سرشماری برای نمونه گیری استفاده شده است. در این تحقیق از 11 پرسشنامه برای جمع آوری دادهها استفاده و روایی آن به وسیله روایی محتوا و پایایی آن به وسیله ضریب آلفای کرانباخ تائید شده است. نتایج نشان داد که از فرآیندهای بازاریابی مورد بررسی، هیچ کدام در سطوح پنجم و چهارم قرار ندارند، در حالی که از یازده فرآیند مورد بررسی، هشت فرآیند در سطح سوم و سه فرآیند در سطح دوم قرار دارند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Using Marketing Capability Maturity Model to Measure Marketing Processes at Iran Transfo Corporation
چکیده انگلیسی مقاله
Abstract In this study marketing maturity model has been used in Iran Transfo Corporation. For this purpose, the five levels process maturity model has been applied. The statistical population includes managers, supervisors and experts of marketing and sales at Iran Transfo Corporation and due to its small size, the entire population has been studied as the sample of research. 11 questionnaires have been used for data collection its validity has been confirmed by content validity analysis and its reliability has been approved by Cronbachâs Alpha. The results imply that none of the marketing processes are at fifth and fourth levels, while out of them, eight are at the third and three are at the second level.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
سید مجتبی اخوان حجازی | seyed mojtaba akhavan hejazi
شرکت ایران ترانسفو
نشانی اینترنتی
http://nmrj.ui.ac.ir/article_17600_c7cb69a36ff46c289c154ac8f5ece0cc.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/690/article-690-336893.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات