این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، جلد ۱۶، شماره ۴، صفحات ۱-۰

عنوان فارسی نقش یادگیری ترکیبی [blended-learning] در آموزش بالینی دانشجویان علوم پزشکی: مرور نقلی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The role of blended-learning in the clinical education of medical students: a narrative review
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله

نشانی اینترنتی http://journal.nkums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-25-900&slc_lang=other&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده other
موضوعات مقاله منتشر شده علوم پایه
نوع مقاله منتشر شده مقالات مروری
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات