این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 1 دی 1404
Applied Research on English Language
، جلد ۲، شماره ۲، صفحات ۱۱۷-۱۲۸
عنوان فارسی
عناصر عروضی برای بهبود تلفظ فراگیران زبان انگلیسی: یک گزارش کوتاه
چکیده فارسی مقاله
مفید بودن تدریس تلفظ در تدریس زبان همیشه یک موضوع بحث برانگیز بوده است. اگرچه تحقیقات گذشته نشان می دهد که معلمان نمی توانند تفاوت عمده ای در بهبود تلفظ دانش آموزان خود به وجود آورند، مطالعات جدید نشان می دهد که تلفظ زبان خارجی می تواند با بکار گیری عوامل مشخصی مانند استفاده از عناصرعروضی تا سطح زبان مادری پیشرفت کند. با تاکید بر ارتباطات معنادار و فهم این که تولید سخن تحت تاثیر درک سخن می باشد، نیاز به ادغام فعالیت های عروضی و ارتباطی برای ایجاد موقعیت هایی که در آن تلفظ دانش آموزان از طریق شنیدن وسخن گفتن پیشرفت کند، احساس می شود. این مطالعه به بررسی این عوامل می پردازد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
آموزش تلفظ، عروضی، فرابخشی، روانی کلام،
عنوان انگلیسی
Prosodic elements to improve pronunciation in English language learners:A short report
چکیده انگلیسی مقاله
The usefulness of teaching pronunciation in language instruction remains controversial. Though past research suggests that teachers can make little or no difference in improving their studentsâ pronunciation, current findings suggest that second language pronunciation can improve to be near native-like with the implementation of certain criteria such as the utilization of prosodic elements. With the emphasis on meaningful communication and the understanding that speech production is affected by speech perception, there is a need to integrate prosodics with communicative activities providing situations to develop student pronunciation through listening and speaking. This short overview examines such elements.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Teaching pronunciation, prosodics, suprasegmentals, fluency
نویسندگان مقاله
راشل آدامز goertel | adams goertel
نشانی اینترنتی
http://are.ui.ac.ir/article_15474_0658d035bda407a803698e369844de91.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات