این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Applied Research on English Language، جلد ۱، شماره ۲، صفحات ۵۷-۷۰

عنوان فارسی بررسی برداشت زبان آموزان از سطح دشواری تکالیف آموزشی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Investigating EFL learners’ perception of narrative task difficulty
چکیده انگلیسی مقاله As this paper was a very close version of “Investigating task difficulty: learners’ and teachers’ perceptions” by Dr. Parvaneh Tavakoli (published in “International Journal of Applied Linguistics”, Vol. 19, No. 1) in terms of content, research design, analytic framework and research findings without appropriately referencing resources used or obtaining author's consent, the paper was considered an infringement to the author's copyright and therefore has been permanently removed from this journal. Please note, as "Applied Research on English Language", which belongs to the University of Isfahan, has only one official website (uijs.ui.ac.it/are), if you see this paper (in print or any other format) elsewhere, please do not use and/or quote it since the manuscript is not viewed as a published paper by University of Isfahan anymore.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله شیرین رحیمی کازرونی | rahimi kazerooni


مسعود سعیدی |



نشانی اینترنتی http://are.ui.ac.ir/article_15455_93f28cd9d0c1fdd64da774b5d360b3c7.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/714/article-714-337457.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات