این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 1 دی 1404
Applied Research on English Language
، جلد ۱، شماره ۲، صفحات ۵۷-۷۰
عنوان فارسی
بررسی برداشت زبان آموزان از سطح دشواری تکالیف آموزشی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Investigating EFL learnersâ perception of narrative task difficulty
چکیده انگلیسی مقاله
As this paper was a very close version of âInvestigating task difficulty: learnersâ and teachersâ perceptionsâ by Dr. Parvaneh Tavakoli (published in âInternational Journal of Applied Linguisticsâ, Vol. 19, No. 1) in terms of content, research design, analytic framework and research findings without appropriately referencing resources used or obtaining author's consent, the paper was considered an infringement to the author's copyright and therefore has been permanently removed from this journal. Please note, as "Applied Research on English Language", which belongs to the University of Isfahan, has only one official website (uijs.ui.ac.it/are), if you see this paper (in print or any other format) elsewhere, please do not use and/or quote it since the manuscript is not viewed as a published paper by University of Isfahan anymore.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
شیرین رحیمی کازرونی | rahimi kazerooni
مسعود سعیدی |
نشانی اینترنتی
http://are.ui.ac.ir/article_15455_93f28cd9d0c1fdd64da774b5d360b3c7.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/714/article-714-337457.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات