این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 7 دی 1404
توسعه کارآفرینی
، جلد ۹، شماره ۳، صفحات ۴۹۳-۵۱۲
عنوان فارسی
اولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانک مجازی ایده در رسته مخابرات
چکیده فارسی مقاله
هدف این تحقیق اولویتبندی عوامل کلیدی در پیادهسازی بانکهای مجازی ایده در رسته مخابرات است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری دادهها از نوع توصیفی مبتنیبر پیمایش پرسشنامهای است. جامعه آماری این تحقیق را تمام کاربران بانک مجازی ایده و ارائهدهندگان پیشنهاد در نظام پیشنهادهای سازمانی رسته مخابرات استان خراسان رضوی تشکیل دادهاند که 70 نفر از آنها نمونههای تحقیق درنظر گرفته شدهاند. با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP)، مقایسه زوجی هفت عامل کلیدی و تخصیص وزن بر مبنای هدف اصلی یعنی میزان اهمیت آنها برای پیادهسازی در سایت بانک مجازی ایده صورت گرفته است. سپس نشانگرهای هر مؤلفه با کمک تکنیک TOPSIS رتبهبندی شدند. نتایج نشان داد مؤلفههای «تشویق و حمایت از ایدهها»، «شیوه ارزیابی از ایده» و «محیط تعامل و محتوای بانک مجازی ایده» بیشترین اهمیت را برای ایجاد بانک مجازی ایده در رسته مخابرات داشته است. واژههای کلیدی: ایدهپردازی، بانک ایده، تصمیمگیری چندمعیاری، رسته مخابرات.
کلیدواژههای فارسی مقاله
ایدهپردازی، بانک ایده، تصمیمگیری چندمعیاری، رسته مخابرات،
عنوان انگلیسی
Prioritizing the Critical Factors for Implementation of Idea Virtual Bank in Telecommunication Industry
چکیده انگلیسی مقاله
The aim of this research is to prioritize the key factors for implementation of idea virtual bank (IVB) in telecommunication industry. The current applied and descriptive research was conducted based on a survey. The population of this research consisted of all users of IVB and idea submitters to suggestion system of telecommunication industry in province of Razavi-Khorasan that 70 of them were selected as the research samples. Using Analytical Hierarchical Process (AHP), seven key factors for implementation of IVB were compared and weighted based on their importance to implement IVB in telecommunication industry. Then, items of each key factor ranked using TOPSIS technique. Result showed that components such; "encouraging and supportive of idea", "assessing method" and "interaction and content milieu of IVB" were high ranking to implement IVB in telecommunication industry.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
ابوالقاسم عربیون |
دانشیار، دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
غلامحسین عبد الله زاده | abd allah zadeh
استادیار-دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
محمد شریف شریف زاده | mohammad sharif
دانشیار-دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
بهرام رضا امیری | bahram reza
دانش آموخته کارشناسی ارشد کارآفرینی-دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه تهران (Tehran university)
نشانی اینترنتی
http://jed.ut.ac.ir/article_60915_5b7ab7d00f5b343725ace27a18182288.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/736/article-736-337520.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات