این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
کاوش های مدیریت بازرگانی، جلد ۳، شماره ۶، صفحات ۱۵۰-۱۷۶

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی An Effectiveness Strategic E-Advertising Model for Consumer's Behavior
چکیده انگلیسی مقاله The aims ‘paper is to find how advertising to influence the decisions' customers and consumers, and how their impacts peruse from a process and special model? Therefore, this paper could classify more than 30 models that some of them have common results but some of them have not. Results of this research have provided a total model based on different models since 1898 up to now. In this research firstly models of traditional hierarchy has described and then explain modern hierarchy models. Research results show that electronic advertising to become an important channel for e - marketing in B2B and B2C. Thus, the strategic special model for internet advertising present based on critique of different models.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله محمدرضا حمیدی زاده | mohammad reza
عضوهیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه شهید بهشتی (Shahid beheshti university)

ناصر یزدانی |
دکتری مدیریت بازرگانی و مدرس دانشگاه ، نویسنده مسئول


نشانی اینترنتی
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات