این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
کاوش های مدیریت بازرگانی
، جلد ۲، شماره ۴، صفحات ۵۳-۷۳
عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The Effect of Information Disclosure on Bid -Ask Spread Using Simultaneous Equations System
چکیده انگلیسی مقاله
In this article the relationship between information disclosure and Bid – Ask spread is investigated in capital market of Iran using simultaneous equations system. In order to determine the degree of information disclosure of firms, a check list based on accounting standards was prepared and the relationship between Bid-Ask spread was examined in 112 firms in 2007. For the purpose of investigating the relationship, cross-sectional method was used.As a result, a significant. reverse relationship was observed in the course of our study.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
محمود یحیی زاده فر |
دانشیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه مازندران (Mazandaran university)
شهاب الدین شمس |
استادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه مازندران (Mazandaran university)
نرگس فلاح محمدی | fallah mohammadi
کارشناسی ارشد مدیریت مالی
نشانی اینترنتی
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات