این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
کاوش های مدیریت بازرگانی، جلد ۱، شماره ۲، صفحات ۱-۲۷

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Customer Acceptance of Internet Banking’s Pattern
چکیده انگلیسی مقاله This research is trying to investigate affected factors on internet banking adoption. Conceptual framework of this study is based on Technology Acceptance Model (TAM2). The statistical population of this research is all costumers of Bank Melli Iran in Tehran by Random sampling, in which 202 costumers where selected. By using structural equation models, model validation has been approved, and by using path analysis, tested the correlations between variables. Findings of this study show that Perceived Usefulness and Perceived Security have had the most effect on internet banking adoption.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله محمد محمودی میمند | mahmoudi maymand
دانشگاه پیام نور

لطف اله فروزنده |
دانشگاه پیام نور

مصطفی احمدی نژاد |
دانشجوی دکتری، دانشگاه پیام نور


نشانی اینترنتی
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات