این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت استاندارد و کیفیت، جلد ۱۴، شماره ۴، صفحات ۳۹-۶۴

عنوان فارسی ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی با کارکنان کیفیت محوری
چکیده فارسی مقاله عناصر فرهنگ کیفیت که برای موفقیت مستمر هر کسب‌وکاری ضروری است از رهبران سازمان شروع‌شده و رضایتمندی مشتریان و موفقیت کسب‌وکار را منجر می‌شودو این فرهنگ پیشران کیفیت محوری کارکنان است در این پژوهش به دنبال نقش کیفیت محوری کارکنان در ارتقاء کیفیت تولیدات می باشد
مفروضات این تحقیق شامل بر؛ کیفیت محوری کارکنان و مولفه های آن شامل: مشتری محوری، خلاقیت و نوآوری،نگرش بهبود مستمر، تخصص و تعهد ، تصمیم سازی کارکنان، تیم سازی، وفرآیند محوی ونتیجه محوری و ارتباط آن بـا ارتقـای کیفیـت محصولات تولیدی بیان گردیده است. جامعه آماری این تحقیق کارکنان شرکت صنعتی تولید محور از گروه صنعتی ایران خودرو میباشد. که با توجه به نتایج پژوهش حاضر و ضـریب B در آزمون رگرسیون این فرضیه‌ها 43% بوده که می‌توان تبیین نمود که متغییر مستقل 43 درصد تغییرات در متغیر وابسـته است. در نهایت، همه فرضیه‌های این پژوهش از طریق آزمون‌های مرتبط و با خطای حدود 0.05 و سطح اطمینان %95 از منظر معنی داری تأیید گردید.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله کیفیت محوری،ارتقای کیفیت،محصولات تولیدی،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله کیفیت محوری,ارتقای کیفیت,محصولات تولیدی

نویسندگان مقاله علی طیبی رهنی |
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

فرشاد آپرویز |
ترهانپارس شهرک فرهنگیان بوک بی 4 واحد 51


نشانی اینترنتی http://www.jstandardization.ir/article_217217_bf727c13f5d8937f0b17af1ff8489580.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات