این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
Iranian Journal of Public Health، جلد ۴۴، شماره ۲، صفحات ۲۹۰-۱

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The effectiveness of group positive parenting program (triple-p) on the mother-child relationships with intellectual disability.
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله محمد عاشوری | mohammad ashori
dept. of psychology and exceptional children education, school of psychology and educational sciences, university of tehran, tehran, iran.

سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

غلامعلی افروز | gholamali afrooz
dept. of psychology and exceptional children education, school of psychology and educational sciences, university of tehran, tehran, iran.

سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

علی اکبر ارجمندنیا | aliakbar arjmandnia
dept. of psychology and exceptional children education, school of psychology and educational sciences, university of tehran, tehran, iran.

سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

معصومه پورمحمدرضای تجریشی | masoume pourmohamadreza tajrishi
pediatric neurorehabilitation research center, dept. of psychology and exceptional children education, university of social welfare and rehabilitation sciences, tehran, iran.

سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی (University of social welfare and rehabilitation sciences)

باقر ghobri بناب | bagher ghobri bonab
dept. of psychology and exceptional children education, school of psychology and educational sciences, university of tehran, tehran, iran.

سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)


نشانی اینترنتی http://ijph.tums.ac.ir/index.php/ijph/article/view/3665
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/86/article-86-350177.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده Articles
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات