این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت استاندارد و کیفیت، جلد ۲، شماره زمستان، صفحات ۵۲-۵۷

عنوان فارسی بررسی روش های طراحی و توسعه مدولار محصول
چکیده فارسی مقاله امروزه طراحی و توسعه ی مد لهای مختلف از کی محصول جهت تحقق نیازهای جدید مشتریان به مه مترین چالش سازما نها تبدیل
شده است. حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی مستلزم ارایه ی محصولات با یکفیت مناسب، با کمترین هزینه ممکن و منطبق
با خواست ههای مشتریان م یباشد. استفاده از منطق مدولاریتی، به عنوان روشی جهت انعطا فپذیری بیشتر محصولات در اعمال تغ ییرات
طراحی، سهولت در ارتقا و تعمیر محصولات م یباشد. بنابراین، مدولار نمودن محصول در راستای پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان
و با کمترین تغ ییرات در ساختار محصول است. در این مقاله برخی از رو شهای طراحی و توسعه مدولار محصولات مورد بررسی و تحلیل
قرار گرفته است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله مدول، مدولاریتی، خانواده محصول، طراحی، توسعه مدل،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله مدول, مدولاریتی, خانواده محصول, طراحی, توسعه مدل

نویسندگان مقاله محمدحسین کریمی گوارشکی |
-

محسن قهرمانی بوزندانی |
-


نشانی اینترنتی http://www.jstandardization.ir/article_110119_5681c33d68481c973364aa88452b9bf6.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات