این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت استاندارد و کیفیت، جلد ۱، شماره زمستان، صفحات ۴۸-۵۳

عنوان فارسی بررسی روش‌های طراحی و توسعه مدولار محصول
چکیده فارسی مقاله  امروزه طراحی و توسعه‌ی مدل‌های مختلف از یک محصول جهت تحقق نیازهای جدید مشتریان به مهم‌ترین چالش سازمان‌ها تبدیل شده است. حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی مستلزم ارایه ی محصولات با کیفیت مناسب، با کمترین هزینه ممکن و منطبق با خواسته‌های مشتریان می‌باشد. استفاده از منطق مدولاریتی، به عنوان روشی جهت انعطاف‌پذیری بیشتر محصولات در اعمال تغییرات طراحی، سهولت در ارتقا و تعمیر محصولات می‌باشد. بنابراین، مدولار نمودن محصول در راستای پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان و با کمترین تغییرات در ساختار محصول است. در این مقاله برخی از روش‌های طراحی و توسعه مدولار محصولات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله مدول، مدولاریتی، خانواده محصول، طراحی، توسعه مدل،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله مدول, مدولاریتی, خانواده محصول, طراحی, توسعه مدل

نویسندگان مقاله محمدحسین کریمی گوارشکی |
-

محسن قهرمانی بوزندانی |
-


نشانی اینترنتی http://www.jstandardization.ir/article_110184_19c7a3f543e6f422113399a65511ae11.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات