این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات
، جلد ۳۸، شماره ویژهنامه انگلیسی، صفحات ۵-۱۸
عنوان فارسی
Social Media Companies, Legislation, and the Public Interest
چکیده فارسی مقاله
This essay examines the tripartite relationship between social media companies, policy regulators and the public interest. There are many complex issues to consider regarding regulation of social media companies. The author looks at all three areas separately to try and understand the motivations and expectations of each entity.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
Social Media Companies, Legislation, and the Public Interest
چکیده انگلیسی مقاله
This essay examines the tripartite relationship between social media companies, policy regulators and the public interest. There are many complex issues to consider regarding regulation of social media companies. The author looks at all three areas separately to try and understand the motivations and expectations of each entity.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
Keywords Social Media, Regulation, policy makers, Regulators, public interest, Business and Industry
نویسندگان مقاله
Alan Albarran |
University of North Texas
نشانی اینترنتی
https://jipm.irandoc.ac.ir/article_701396_ea0eeda7b19e412dedb74002925c9586.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات