این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، جلد ۳۸، شماره ویژه‌نامه انگلیسی، صفحات ۵-۱۸

عنوان فارسی Social Media Companies, Legislation, and the Public Interest
چکیده فارسی مقاله This essay examines the tripartite relationship between social media companies, policy regulators and the public interest. There are many complex issues to consider regarding regulation of social media companies. The author looks at all three areas separately to try and understand the motivations and expectations of each entity.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Social Media Companies, Legislation, and the Public Interest
چکیده انگلیسی مقاله This essay examines the tripartite relationship between social media companies, policy regulators and the public interest. There are many complex issues to consider regarding regulation of social media companies. The author looks at all three areas separately to try and understand the motivations and expectations of each entity.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Keywords Social Media, Regulation, policy makers, Regulators, public interest, Business and Industry

نویسندگان مقاله Alan Albarran |
University of North Texas


نشانی اینترنتی https://jipm.irandoc.ac.ir/article_701396_ea0eeda7b19e412dedb74002925c9586.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات