این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۲، شماره ۶۶، صفحات ۱۷-۲۷
عنوان فارسی
مروری بر مبانی استانداردسازی صنعت نمایشگاهی
چکیده فارسی مقاله
امروزه ارتقای ارزش نمایشگاهها از اهداف اصلی کشورهای در حال توسعه و حتی توسعه یافته است. در این راستا صنعت نمایشگاهی ایران باید مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با جایگاه اقتصادی، علمی، فرهنگی و تاریخی کشورمان در دنیا برگزار شود. مقاله حاضر مروری بر مبانی نظری کنترل و استانداردسازی با تاکید بر خدمات نمایشگاهی است. در این بررسی بر اساس مطالعات اسنادی و کتابخانهای ابعاد استانداردسازی خدمات نمایشگاهی در حوزههای رویکردها، زمانبندی، طرحریزی، سازماندهی، ذینفعان و ابزارها و تکنیکها شناسایی و معرفی گردید. هدف نهایی از ارائه ابعاد استانداردسازی خدمات نمایشگاهی و شاخصهای آن تسهیل و تسریع پیشنهاد مدلی جامع در این حوزه است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
کنترل / استانداردسازی / صنعت نمایشگاهی،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
نشانی اینترنتی
http://barresybazargani.itsr.ir/article_13921_dd35fa57ef9052109a2d422f8aee6f90.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/642/article-642-352683.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات