این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۲، شماره ۶۵، صفحات ۲۷-۳۷
عنوان فارسی
بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال (مورد مطالعه: مشتریان شعب شهر تهران فروشگاههای زنجیرهای اتکا)
چکیده فارسی مقاله
هدف از این پژوهش، بررسی و شناسایی سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال در بین مشتریان شعب شهر تهران فروشگاههای زنجیرهای اتکا و همچنین رتبهبندی سبکهای شناسایی شده میباشد. نمونه آماری این تحقیق، شامل 384 نفر از مشتریان شعب شهر تهران فروشگاه بوده که با استفاده از روش نمونهگیری سیستماتیک انتخاب شدهاند. همچنین ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه بوده که توزیع و جمعآوری آن به صورت حضوری انجام شده است. در نهایت نیز تجزیه و تحلیلها نشان داد که هفت سبک از هشت سبک تصمیمگیری در مشتریان این فروشگاه وجود دارد و مشخص شد که سبک تصمیمگیری حساس نسبت به قیمت از بالاترین اولویت و سبک تصمیمگیری نوگرا یا مدگرا از پایینترین اولویت برخوردار است. برای این بررسیها از آزمونهای فریدمن و دوجملهای استفاده شده است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
نشانی اینترنتی
http://barresybazargani.itsr.ir/article_13927_2520e372d5b8f5713bd3457d569c32e1.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/642/article-642-352689.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات