این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۱، شماره ۵۹، صفحات ۱-۱۱
عنوان فارسی
تحلیلی برمفاهیم تفکر جهانی و مدلهای آن
چکیده فارسی مقاله
سازمانها امروزه با سرعت شدید جهانی شدن بازارها روبرو هستند. افزایش سرعت و انعطافپذیری جهت افزایش مزیت رقابتی در شرایط فعلی ضروری است. همچنین افزایش همکاری با تامینکنندگان، مشتریان و رقبا بسیار حائز اهمیت است. جو رقابتی شدید جهانی شدن، سازمانها را ملزم میکند که دیدگاههای مختلف مدیریتی را جهت موفقیت به کار گیرند. در سالهای گذشته پژوهشگران و نظریه پردازان زیادی تلاش کردند تا ضرورت تفکر جهانی را برای مدیران جهانی تعریف کنند. زیرا جهان در راستای این فشارها و پیچیدگیها به یک بازار جهانی تبدیل شده است که این موضوع دارا بودن دید و تفکر جهانی برای مدیران را به امری حیاتی مبدل کرده است. در این پژوهش تلاش شده است که به مروری کلی بر مفاهیم تفکر جهانی و مدلهای آن و همچنین وضعیت تفکر جهانی در ایران پرداخته شود.
کلیدواژههای فارسی مقاله
تفکر مدیریتی /تفکر جهانی/ مدلهای تفکر جهانی،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
نشانی اینترنتی
http://barresybazargani.itsr.ir/article_13989_d74eb3778eb26c9147bba8f5b1b92fa8.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/642/article-642-352732.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات