این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
مطالعات آموزش و یادگیری
، جلد ۳، شماره ۱، صفحات ۱۳۱-۱۵۲
عنوان فارسی
طراحی و اجرای برنامهی آموزشی مبتنی بر یادگیری موقعیتی و تعیین اثر مداخلهای آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
طراحی آموزشی، یادگیری موقعیتی، انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی،
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
فخرالزمان نعیمی حسینی | naeemi hosseiny
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیرازو دانشجوی دکتری برنامه ریزی آموزشی از دور دانشگاه پیام نور
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه علوم پزشکی شیراز (Shiraz university of medical sciences)
حسین زارع |
دانشیار بخش روانشناسی دانشگاه پیام نور
محمود هرمزی |
استادیار بخش روانشناسی دانشگاه پیام نور
فرهاد شقاقی |
استادیار بخش روانشناسی دانشگاه پیام نور
محمدحسین کاوه | mohammad hossein
استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه علوم پزشکی شیراز (Shiraz university of medical sciences)
نشانی اینترنتی
http://jsli.shirazu.ac.ir/article_219_2806ef16fd5e637c4bac3923deb9012a.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات