این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
سه شنبه 2 دی 1404
مطالعات روانشناسی تربیتی
، جلد ۱۰، شماره ۱۸، صفحات ۱۶۷-۱۸۰
عنوان فارسی
سندرم فردا: رابطه سهل انگاری آموزشی با خود کارآمدی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
title
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
بهمن کرد تمینی | kord tamini
استادیار دانشگاه سیستان و بلوچستان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه سیستان و بلوچستان (Sistan va baloochestan university)
مریم سایگانی | سایگانی
مشاور مرکز مشاوره سازمان آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان
نشانی اینترنتی
http://jeps.usb.ac.ir/article_1860_f4f3edba7a6c4f137b97d7232ffc2224.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1162/article-1162-357496.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات