این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مطالعات روانشناسی تربیتی، جلد ۱۰، شماره ۱۸، صفحات ۱۶۷-۱۸۰

عنوان فارسی سندرم فردا: رابطه سهل انگاری آموزشی با خود کارآمدی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی title
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله بهمن کرد تمینی | kord tamini
استادیار دانشگاه سیستان و بلوچستان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه سیستان و بلوچستان (Sistan va baloochestan university)

مریم سایگانی | سایگانی
مشاور مرکز مشاوره سازمان آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان


نشانی اینترنتی http://jeps.usb.ac.ir/article_1860_f4f3edba7a6c4f137b97d7232ffc2224.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1162/article-1162-357496.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات