این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
مهندسی مکانیک
، جلد ۲۵، شماره ۱۰۹، صفحات ۸۳-۹۶
عنوان فارسی
ﺭﻳﺸﻪ ﻳﺎﺑﻲ ﻋﻠﻞ ﺳﺎﻧﺤﺔ ﺗﻮﺭﺑﻮﭘﻤﭗ ﺷﻤﺎﺭﺓ ۲۰A ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺗﮑﻨﻴﮏ ﺁﻧﺎﻟﻴﺰ ﻃﻴﻒ ﻫﺎﻱ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻱ ﻭ ﺗﻌﻤﻴﺮﺍﺕ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﭘﺎﻳﺶ ﺁﻧﻼﻳﻦ ﻭﺿﻌﻴﺖ
چکیده فارسی مقاله
ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺩﻻﺋﻞ ﺑﺮﻭﺯ ﺳﺎﻧﺤﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﮏ ﺗﻮﺭﺑﻮﭘﻤﭗ، ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻟﻴﺰ ﻃﻴﻒ ﻫﺎﻱ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻱ ﻭ ﺗﻌﻤﻴﺮﺍﺕ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﭘﺎﻳﺶ ﺁﻧﻼﻳﻦ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺭﻳﺸﻪ ﻳﺎﺑﻲ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﭘﻤﭗ ﺳﺎﻧﺘﺮﻳﻔﻴﻮﮊ 20 ﺷﻤﺎﺭﺓ ﺍﺯ ﻳﮏ ﺗﻮﺭﺑﻴﻦ ﺑﺨﺎﺭﻱ ﺑﻪ A ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺤﺮﮎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻲ ﻧﻤﺎﻳﺪ ﻭ ﺗﻮﺳﻂ ﻳﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﺩﻧﺪﺓ ﮐﺎﻫﻨﺪﻩ، ﻓﺮﺍﻳﻨﺪ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﮔﺸﺘﺎﻭﺭ ﺍﺯ ﺗﻮﺭﺑﻴﻦ ﺑﻪ ﭘﻤﭗ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﻲﮔﺮﺩﺩ. ﺗﻮﺭﺑﻮﭘﻤﭗ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ﻋﺪﻡ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯﻱ، ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻓﻮﺭﻳﺖ ﻫﺎﻱ ﻋﻤﻠﻴﺎﺗﻲ ﺩﺭ ﺳﺮﻭﻳﺲ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻲﮔﻴﺮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺳﭙﺮﻱ ﺷﺪﻥ ﺩﻗﻴﻘﻪ، ﺗﻮﺭﺑﻴﻦ ﻭ ﺟﻌﺒﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﺣﺪﻭﺩ ﺩﻧﺪﻩ ﺩﭼﺎﺭ ﺳﺎﻧﺤﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺍﺯ ﺳﺮﻭﻳﺲ ﺧﺎﺭﺝ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﺩ. ﻟﺬﺍ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺑﺎﻻﺑﺮﺩﻥ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ ﻭ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﻱ ﺍﺯ ﺧﺮﺍﺑﻲ ﻫﺎ ﻭ ﺗﻮﻗﻔﺎﺕ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﻲ ﻧﺸﺪﻩ، ﻋﻴﺐ ﻳﺎﺑﻲ ﻫﺎﻱ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﺭﻭﻱ ﺗﻮﺭﺑﻴﻦ، ﺟﻌﺒﻪ ﺩﻧﺪﻩ، ﭘﻤﭗ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻫﺎﻱ ﮐﻨﺘﺮﻟﻲ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺑﺎ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻫﺎﻱ ﻣﻴﺪﺍﻧﻲ ﺍﺯ ﺁﺛﺎﺭ ﺑﻪ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺗﮑﻨﻴﮏ ﺁﻧﺎﻟﻴﺰ ﻃﻴﻒ ﻫﺎﻱ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻱ ﻭ ﺗﻌﻤﻴﺮﺍﺕ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﭘﺎﻳﺶ ﺁﻧﻼﻳﻦ ﻭﺿﻌﻴﺖ، ﻋﻮﺍﻣﻞ ﺳﺎﻧﺤﻪ ﺭﻳﺸﻪ
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
موسی قاسمی |
کارشناس ارشد نگهداری و تعمیرات ماشین آلات دوار شرکت پالایش نفت آبادان
نشانی اینترنتی
http://mmep.isme.ir/article_23461_ad6688e4876531010f48cc216f3d8375.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1251/article-1251-358349.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات