این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مهندسی مکانیک، جلد ۲۲، شماره ۸۹، صفحات ۳۹-۵۳

عنوان فارسی اثر چرخ‌طیار دو جرمی در ارتعاشات خط انتقال قدرت
چکیده فارسی مقاله معمولاً رفتار نامناسب ارتعاشی چرخ‌‌طیارهای معمولی - که از نوسانات پیچشی[i] میل‌لنگ و قرارگرفتن فرکانس طبیعی جعبه‌دنده در محدوده فرکانس موتور ناشی می‌شود - سبب ایجاد حرکت غیریکنواخت خط انتقال قدرت, سروصدای اضافی در چرخ‌دنده‌های خلاص جعبه‌دنده و کاهش راحتی در رانندگی می‌شود. با استفاده از طرح جدیدی از چرخ‌طیار به نام چرخ‌طیار دو جرمی, این اشکالات تا حد زیادی برطرف و باعث یکنواخت‌تر شدن حرکت زاویه‌ای اجزای خط انتقال قدرت می‌شود. در این مقاله پس از ذکر ایرادهای چرخ‌طیارهای معمولی، چرخ‌طیار دو جرمی، نحوه عملکرد و مزایای آن نسبت به چرخ‌طیار معمولی بیان و وظایف اجزاء این دستگاه تشریح می‌شود. [i]. torsional oscillations
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله هادی محمدی بیدهندی | mohamadi bidhendi
کارشناس ارشد طراحی و ساخت خودرو، دانشگاه صنعتی مالک اشتر
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه صنعتی مالک اشتر (Malek ashtar university of technology)

سید مسعود هاشمی | seyed masoud
استادیار دانشکده خودرو، دانشگاه صنعتی مالک اشتر
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه صنعتی مالک اشتر (Malek ashtar university of technology)


نشانی اینترنتی http://mmep.isme.ir/article_23283_896f2bdaddbbb3a2ee57ce1e642b0794.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1251/article-1251-358501.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات