این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
تحقیقات مالی اسلامی، جلد ۱۵، شماره ۳۳، صفحات ۱۴۷-۱۶۸

عنوان فارسی رسانه‌های کوچک
چکیده فارسی مقاله این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و کارکردهای رسانه‌‍‌‍‌های کوچک در مقایسه با رسانه‌های بزرگ (سنتی) می‌پردازد و نشان می‌دهد که ضمن شباهت‌هایی که بین این دو دسته از رسانه‌ها وجود دارد، تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای از نظر ساختار و کارکردهای این رسانه‌ها با رسانه‌های بزرگ وجود دارد. منظور از رسانه‌های کوچک در این مقاله آن دسته از رسانه‌هایی است که با مدد فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی از نظر سازمان تولید، نحوۀ توزیع و مواجهه با مخاطب در مقیاس‌هایی کوچک عمل می‌کنند. این کوچکی نه تنها به آن‌ها قابلیت تولید سریع‌تر را داده است بلکه از فاصلۀ بین تولید‌کننده و مخاطب نیز کاسته است و همزمان به ایجاد تولید‌کننده- مخاطب منجر شده است.  
کلیدواژه‌های فارسی مقاله رسانه،رسانۀ کوچک،فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی،مخاطب،

عنوان انگلیسی Small Media
چکیده انگلیسی مقاله The article is a study of the features and functions of small media as compared with the big or traditional ones and illustrates the considerable differences between the two despite some seeming similarities at first glance. By small media it means those acting at lower scales in regard to producing organization, distribution method and addressing the audience with the help of new communication technologies. This smallness not only provides better opportunity for quicker production, but it lessens the gap between the producer and the audience leading to the simultaneous presence of producer/consumer.  
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله رسانه,رسانۀ کوچک,فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی,مخاطب

نویسندگان مقاله مسعود کوثری |
استادیار گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران


نشانی اینترنتی https://rc.isu.ac.ir/article_1372_eddb4ef2c3b29dc2f48d5bd8999d12f0.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات