این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 28 آذر 1404
نظارت و بازرسی
، جلد ۱۳۹۱، شماره ۱۸، صفحات ۹۵-۱۱۹
عنوان فارسی
ارتقای زیربناهای ساختاری شایستهسالاری در ناجا، طراحی الگوی جامع آموزشی شایسته پرور
چکیده فارسی مقاله
هدف اصلی این تحقیق ارتقای زیربناهای ساختاری شایستهسالاری در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از طریق طراحی الگوی جامع آموزش شایسته پرور است. روش تحقیق کاربردی و توصیفی است؛ بدین صورت که ابتدا با مطالعه و تحلیل اسناد کتابخانهای؛ ابعاد، عوامل و شاخصهای نظام آموزش کارکنان ناجا شناسایی، و سپس با در کنار هم قرار دادن این موارد، الگوی جامع آموزش شایسته پرور کارکنان ناجا طراحی شد. الگوی طراحی شده با استفاده از روش دلفی و طی انجام مصاحبه هایی در چند مرحله با متخصصان حوزه مدیریت آموزشی دانشگاهی و مسئولان آموزش ناجا مورد اعتبارسنجی قرار گرفت. در این تحقیق ابتدا ابعاد الگو در پنج بعد درونداد، فرایند، برون داد، پیامد و ارزشیابی مشخص، و سپس عوامل مرتبط باهر یک از ابعاد به تعداد 20 عنوان و نیز 142 شاخص به عنوان زیرشاخههای عوامل طراحی شد و از طریق اعتبارسنجی مورد تأیید قرار گرفت. در نتیجه این تحقیق الگوی جامع آموزش شایسته پرور کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی طراحی شد که در زیرمجموعه خود شامل ابعاد، عوامل و شاخصها است که مورد تأیید متخصصان و خبرگان حوزه مدیریت آموزشی دانشگاهی و مسئولان آموزش ناجا قرار گرفته است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
شایستهسالاری، نظامآموزشی در ناجا، آموزشکارکنان و شایسته-پروری، عوامل و شاخص الگوی جامع آموزش،
عنوان انگلیسی
ارتقای زیربناهای ساختاری شایستهسالاری در ناجا، طراحی الگوی جامع آموزشی شایسته پرور
چکیده انگلیسی مقاله
هدف اصلی این تحقیق ارتقای زیربناهای ساختاری شایستهسالاری در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از طریق طراحی الگوی جامع آموزش شایسته پرور است. روش تحقیق کاربردی و توصیفی است؛ بدین صورت که ابتدا با مطالعه و تحلیل اسناد کتابخانهای؛ ابعاد، عوامل و شاخصهای نظام آموزش کارکنان ناجا شناسایی، و سپس با در کنار هم قرار دادن این موارد، الگوی جامع آموزش شایسته پرور کارکنان ناجا طراحی شد. الگوی طراحی شده با استفاده از روش دلفی و طی انجام مصاحبه هایی در چند مرحله با متخصصان حوزه مدیریت آموزشی دانشگاهی و مسئولان آموزش ناجا مورد اعتبارسنجی قرار گرفت. در این تحقیق ابتدا ابعاد الگو در پنج بعد درونداد، فرایند، برون داد، پیامد و ارزشیابی مشخص، و سپس عوامل مرتبط باهر یک از ابعاد به تعداد 20 عنوان و نیز 142 شاخص به عنوان زیرشاخههای عوامل طراحی شد و از طریق اعتبارسنجی مورد تأیید قرار گرفت. در نتیجه این تحقیق الگوی جامع آموزش شایسته پرور کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی طراحی شد که در زیرمجموعه خود شامل ابعاد، عوامل و شاخصها است که مورد تأیید متخصصان و خبرگان حوزه مدیریت آموزشی دانشگاهی و مسئولان آموزش ناجا قرار گرفته است.
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
شایستهسالاری, نظامآموزشی در ناجا, آموزشکارکنان و شایسته-پروری, عوامل و شاخص الگوی جامع آموزش
نویسندگان مقاله
امیر اعظمی |
برون سازمانی
حسن بختیاری |
برون سازمانی
نشانی اینترنتی
http://si.jrl.police.ir/article_9923_9eedb1ae2de869e20aba3705a594ecea.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات