این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های ارتباطی، جلد ۱۵، شماره ۵۳، صفحات ۵۱-۶۸

عنوان فارسی ده اشتباه درباره مدل تاثیر رسانه ها
چکیده فارسی مقاله مقاله حاضر حاصل بررسی انبوهی از مطالعات و ادعاهای مفسرین درباره تأثیر رسانه‌هاست و نویسنده درصدد پاسخ به این پرسش کلیدی بوده که: «چرا با وجود دهها سال تحقیق و صدها مطالعه، ارتباط بین استفاده مردم از رسانه‌های گروهی و رفتارهای ناشی از آن (بویژه در زمینه خشونت و رفتارهای خشونت‌آمیز مخاطبان)، مبهم باقی مانده است؟». وی با این فرض که تحقیق در مورد تأثیر رسانه‌ها بدون شک، رویکرد نادرستی نسبت به رسانه‌های گروهی، مخاطبانش و به طور کلی جامعه اتخاذ کرده است، ده نقیصه بنیادین را در رویکرد «تأثیر رسانه‌ها»، شرح داده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله خشونت، روش‌شناسی، کودکان، مخاطبان،

عنوان انگلیسی -
چکیده انگلیسی مقاله -
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله -

نویسندگان مقاله دیوید گانتلت | گانتلت
-

محمدحسن شیخ الاسلامی | mohammad hassan
دکترای روابط بین الملل، دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه
سازمان اصلی تایید شده: وزارت امور خارجه


نشانی اینترنتی http://cr.iribresearch.ir/article_24075_10757a905818a9779cc73a0aca0025f2.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1353/article-1353-359294.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات