این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش های ارتباطی، جلد ۱۵، شماره ۵۳، صفحات ۱۲۹-۱۴۲

عنوان فارسی امنیت اخلاقی و تصویر‌سازی رسانه ملی بایسته‌های پرداخت رسانه ملی به موضوع پیشگیری از جرم
چکیده فارسی مقاله مطالعه‌ تأثیرات رسانه‌ها بر شکل‌دهی نگرش نسبت به جرم مدتی است که مورد توجه پژوهشگران حوزه‌های جامعه‌شناسی جنایی قرار گرفته است. از طرفی، اجرای طرح «ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی» از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شیوه همراهی رسانه‌ ملی با این طرح، نیز ضرورت چنین مطالعه‌ای را ایجاب می‌کند.مقاله حاضر درصدد تبیین ابعادی بوده است که شایسته است در همکاری رسانه ملی با مجریان این‌گونه طرح‌ها، مورد توجه قرار گیرد. از آنجا که مسئله حجاب، از جدی‌ترین دغدغه‌‌های رسانه ملّی و البته محوری‌ترین مفهوم طرح امنیت اخلاقی است، در این نوشتار بیش از مسائل دیگر مورد توجه و کانون تحلیل قرار گرفته است. در این مقاله بیش از هر چیز، به دسته‌بندی پرسش‌هایی پرداخته شده که مدیران رسانه ملی برای رسیدن به اهداف مشترک فرهنگی‌ با طرح یاد شده، باید به آن بیندیشند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی -
چکیده انگلیسی مقاله -
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله -

نویسندگان مقاله وحید یامین پور |
دانشجوی دکترای حقوق و جزا و جرم شناسی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق (Islamic azad university of tehran east)


نشانی اینترنتی http://cr.iribresearch.ir/article_24078_bc4effb743330debc99c023c89b6349c.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1353/article-1353-359297.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات