این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
فصلنامه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران، جلد ۳۵، شماره ۴، صفحات ۵۰۹-۵۱۲

عنوان فارسی تفاوت‌های کلیدی لاگ‌بوک سنتی و الکترونیک در آموزش بالینی
چکیده فارسی مقاله طبق نظر متخصصین آموزش پزشکی، لاگ بوک (Log Book) یکی از مؤثرترین شیوه‌های ارزشیابی بالینی به شمار می‌رود و با ثبت فعالیت­های مختلف بالینی به استاد و دانشجو در رسیدن به اهداف آموزشی کمک می‌کند. برخی مطالعات نشان داده که استفاده از لاگ‌بوک‌های  الکترونیکی در ارتقای کیفیت آموزش دانشجویان موثرتر از لاگ بوک­های سنتی است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله لاگ بوک، سنتی، الکترونیک، آموزش بالینی

عنوان انگلیسی Key differences between traditional and electronic logbooks in clinical education
چکیده انگلیسی مقاله According to medical education experts, logbook is one of the most effective methods of clinical evaluation, which helps the tutor and student to achieve educational goals by recording various activities. Some studies have shown that the use of electronic logbooks is more effective than traditional logbooks and improve the quality of medical education.
 
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Clinical education, Traditional logbooks, Electronic logbooks

نویسندگان مقاله سارا شهبازی | Sara Shahbazi
Assistant Professor, Medical Education, Shahrekord University of Medical Sciences, Iran
استادیار، آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شهرکرد، ایران

شبنم موثقی | Shabnam Movassaghi
Full Professor, Department of Anatomical Sciences & Cognitive Neuroscience, TeMS.C., Islamic Azad University, Tehran, Iran - MSc Student of Medical Education, The School of Medical Education and Learning Technologies, Shahid Beheshti University of Medical Sciences (SBMU), Tehran, Iran
استاد، گروه علوم تشریحی و علوم اعصاب شناختی، دانشکده پزشکی، واحد علوم پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی تهران، تهران، ایران --دانشجوی کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی، دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران

آرزو علایی | Arezoo Alaee
MSc Student of Medical Education, The School of Medical Education and Learning Technologies, Shahid Beheshti University of Medical Sciences (SBMU), Tehran, Iran --Associate Professor, Department of Oral Medicine, TeMS.C., Islamic Azad University, Tehran, Iran
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی، دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران----دانشیار، گروه بیماری‌های دهان، فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی، واحد علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، تهران، ایران


نشانی اینترنتی http://tmuj.iautmu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-2012-1&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده مدیریت آموزشی
نوع مقاله منتشر شده مروری
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات