این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 28 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۴، شماره ۷۸، صفحات ۵۸-۶۹
عنوان فارسی
تاثیر تصویر شرکت بر رضایت مشتری از طریق ارزش ویژه برند
چکیده فارسی مقاله
امروزه در بازار های رقابتی برند یک الزام استراتژیک است که سازمان را در جهت ایجاد مزیت های رقابتی و کسب رضایت مشتری کمک میکند. برند یک شرکت از جمله داراییهای نامشهود هر شرکتی است که ارزش بالایی برای هر شرکت ایجاد مینماید. هدف این پژوهش بررسی تاثیر تصویر شرکتها بر رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه برند است. تحقیق حاضر از حیث هدف یک تحقیق کاربردی و از حیث نحوه گردآوری داده از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش را کلیه مصرف کنندگان صنایع غذایی محصولات دشت مرغاب (یکویک) شهر بوشهر تشکیل می دهند. حجم نمونه آماری 384 نفر تخمین زده شده است. در این پژوهش از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است. جهت آزمون مدل و فرضیه های پژوهش از مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که تصویر شرکتها بر ارزش ویژه برند و رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین ارزش ویژه برند بر رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
مجید اسماعیل پور |
عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس - بوشهر
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه خلیج فارس بوشهر (Khalij fars university)
صاحبه برجویی |
دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس
نشانی اینترنتی
http://barresybazargani.itsr.ir/article_25981_45744e7e0a89608ca54b1dab7ae8f065.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/642/article-642-409272.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات