این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 29 آذر 1404
بررسی های بازرگانی
، جلد ۱۴، شماره ۷۸، صفحات ۸۷-۹۷
عنوان فارسی
بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه نام تجاری با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی
چکیده فارسی مقاله
امروزه، بسیاری از سازمانها به این باور رسیدهاند که برند یکی از باارزشترین داراییهای آنهاست. ازجمله مهمترین مشخصههای یک برند، قابلیت اعتماد و ارزش ویژه برند است. ازآنجاکه بالا بردن رضایت مشتری و وفادار کردن او عنصری مهم و اساسی در هر رابطهای محسوب میشود؛ بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر رضایت مشتریان بر ارزش ویژه برند با میانجیگری متغیر اعتماد مشتریان به برند در صنایع غذایی آستان قدس رضوی میباشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و به لحاظ روش اجرا یک تحقیق پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان محصولات آستان قدس رضوی شهر مشهد و تعداد اعضای نمونه 384 نفر بودند که با روش نمونهگیری تصادفی ساده در دسترس انتخاب شدند. بهمنظور جمعآوری دادهها از ابزار پرسشنامه استفاده شد. تجزیهوتحلیل دادهها به روش الگوی معادلات ساختاری با نرمافزار لیزرل انجام گرفت. یافتههای این تحقیق نشان میدهد اعتماد به برند ریشه در تجربه گذشته برند و همچنین رابطه مثبتی با وفاداری به برند دارد که بهنوبه خود باعث حفظ یک رابطه مثبت با ارزش ویژه برند است. علاوه بر این، نتایج نشان میدهد که اعتماد به برند به توضیح بهتر ارزش ویژه برند کمک میکند.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
فریبا بخشی |
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول دانشگاه سیستان و بلوچستان نویسنده مسئول
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه سیستان و بلوچستان (Sistan va baloochestan university)
سید علیقلی روشن | seyed aligholi
استادیار دانشگده مدیریت و حسابداری سیستان و بلوچستان؛ دکتری مدیریت دولتی
نشانی اینترنتی
http://barresybazargani.itsr.ir/article_25983_8a9c9b13f079e2e975185a4a6229f901.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/642/article-642-409274.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات