این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 آذر 1404
سوخت و احتراق
، جلد ۴، شماره ۱، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
یک مدل ترمودینامیکی جدید برای تعیین تغییر شکل حجم سیلندر و موقعیت نقطه مرگ بالا
چکیده فارسی مقاله
مدلهای ترمودینامیکی مبتنی بر فشار سیلندر اندازهگیری شده برحسب زاویه میللنگ، برای تحلیل مشخصات احتراق در موتورهای احتراق داخلی استفاده میشوند. وجود خطا در نتایج حاصل از مدلهای ترمودینامیکی اجتناب ناپذیر است. بنابراین در این مقاله، یک مدل ترمودینامیکی جدید تحت شرایط کارکرد بدون احتراق برای تعیین دقیق متغیرهایی همچون موقعیت نقطه مرگ بالا، انحراف فشار سیلندر اندازهگیری شده، تغییر شکل حجم سیلندر و حجم مرده توسعه داده شد. با توجه به دادههای آزمایشگاهی در انحراف فشار سیلندر اندازهگیری شده و موقعیت نقطه مرگ بالا، نتایج مدل صحه گذاری شدند و تطابق خوبی بین نتایج به دست آمد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
رحیم ابراهیمی |
دانشگاه شهرکرد
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه شهرکرد (Shahr kord university)
شادی سابجی |
دانشگاه شهرکرد
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه شهرکرد (Shahr kord university)
نشانی اینترنتی
http://www.jfnc.ir/article_46143_86dd62daa385a7b4f1328e699deb2d95.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/914/article-914-414421.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات