این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 29 آذر 1404
پژوهش در نظام های آموزشی
، جلد ۱۰، شماره ۳۴، صفحات ۵۹-۸۴
عنوان فارسی
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحیشده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس علوم
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
The effect of educational multimedia on the basis of cognitive load theory on learning, retention and motivation of academic achievement of mentally retarded students in science lessons.
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
محمدرضا نیلی احمد ابادی | mohammad reza nili ahmadabadi
اسماعیل زارعی زوارکی | zaraii zavaraki
پرویز شریفی درامدی | sharifi daramadi
اسماعیل سعدی پور |
نشانی اینترنتی
http://www.jiera.ir/article_48282_a73f833c7ec38f00e9219b7a35bf2b88.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1333/article-1333-425160.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات