این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
پژوهش در نظام های آموزشی، جلد ۱۰، شماره ۳۳، صفحات ۱۷۱-۱۸۹

عنوان فارسی عوامل مؤثر بر کندی پیاده‌سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت)
چکیده فارسی مقاله هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر کندی پیاده‌سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) بود. تحقیق حاضر از نظر هدف بنیادی و از نظر روش، توصیفی ـ پیمایشی است ( به دنبال شناسایی عوامل پیاده‌سازی محصولات و خدمات است ). در این تحقیق برای جمع‌آوری اطلاعات درباره مبانی نظری و ادبیات موضوع تحقیق از روش مطالعات کتابخانه ای و از طریق بررسی کتب، مجلات علمی ـ پژوهشی، سایت های اینترنتی ، مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویی استفاده شده است .روش نمونه‌گیری این بخش، تصادفی ـ طبقه‌ای بوده و افراد متخصص و مرتبط در حوزه توسعه محصول مدنظر قرارگرفته شده است. نمونه‌گیری نیز از کارشناسان و مسئولین مجری توسعه محصول در بخش های مذکور 116 نفر تعیین شد. پس از بررسی و تحلیل یافته‌ها مؤلفه های مور بر کندی پیاده‌سازی خدمات بانکی استخراج شد. 
کلیدواژه‌های فارسی مقاله پیاده‌سازی، خدمات بانکی، کارمندان،

عنوان انگلیسی Factors Affecting the Slowness of Banking Services Implementation from the Viewpoint of Bank Employees (Case Study of Tejarat Bank)
چکیده انگلیسی مقاله The purpose of this study was to investigate the factors affecting the sluggishness of banking services implementation from the viewpoint of Bank employees (Case Study of the Bank of Commerce). The present research is fundamental in terms of purpose and in terms of method is descriptive survey (seeking identification of the factors for the implementation of products and services). In this research, for collecting information about theoretical foundations and literature, the subject of the research was used through library studies and through reviewing books, scientific journals, internet sites, articles and student dissertations. The sampling method of this section was stratified random And specialist and related specialists in the field of product development. Sampling was carried out by experts and authorities responsible for product development in the above mentioned sectors of 116 people. After analyzing and analyzing the findings, Moore's components were extracted from the slowdown in the implementation of banking services
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Implementation, Banking services, Employees

نویسندگان مقاله افسانه اوضاعی |


علی صنایعی |


سید اکبر نیلی پور طباطبایی | seyed akbar nilipour tabatabaei



نشانی اینترنتی http://www.jiera.ir/article_49515_a2fbc3c20b3dd51b3f7ed6ef811c4736.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1333/article-1333-425176.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات