این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
تحقیقات بازاریابی نوین
، جلد ۷، شماره ۲، صفحات ۷۹-۹۲
عنوان فارسی
ارائه مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت
چکیده فارسی مقاله
یکی از دلایل عملکرد پایین برخی از شعب، بازاریابی ضعیف آنهاست. از طرفی هم ابزار مشخصی برای سنجش میزان توسعه فعالیتهای بازاریابی در شعب، به ویژه موضوعاتی که در اختیار خود شعب است، وجود ندارد. از این رو مفهومی تحت عنوان "بازاریابی محلی" تعریف نموده، تا بررسی نماییم شعب تا چه میزان نسبت به محیط هوشمند بوده و اقدامات بازاریابی متناسب با حوزه اختیارات خود را با چه کیفیتی انجام میدهند. هدف این پژوهش شناسایی مؤلفههای بازاریابی محلی شعب و ارائه ابزاری جهت سنجش کیفیت اقدامات بازاریابی در شعب بانک ملت است. در راستای این هدف، با استفاده از روش کیفی مصاحبه، ابعاد و مولفههایی که میتوان از طریق آنها بازاریابی شعب را اندازه گیری کرد، شناسایی و سپس با استفاده از روش کمی پرسشنامه، اقدام به طراحی مدل نمودهایم. محقق با استفاده از روش تحلیل عاملی، عوامل "هوشمندی محیطی و جذب مشتری"، "توسعه کانالهای ارتباطی با مشتری"، "ارائه خدمات سفارشی" و "فرآیندهای مشتریمداری شعبه" را شناسایی نمود .
کلیدواژههای فارسی مقاله
بازاریابی محلی، کیفیت خدمات، سفارشیسازی،
عنوان انگلیسی
An Assessment Model of local marketing in Mellat Bank branches
چکیده انگلیسی مقاله
An Assessment Model of local marketing in Mellat Bank branches One reason for the low performance of branches is their weak marketing. On the other hand, there is not a specific tool to measure the development of marketing activities in the branches of banks. The concept of "local marketing" defined, to examine how well branches do marketing activities according to their authorities. The aim of this study is to identify the components of local marketing in branches of banks and offer a tool for measuring the quality of local marketing in the Mellat bank. In order to achieve this goal, by using qualitative interviews method,dimensions of local marketing were identified.Then the model was designed by using a questionnaire . With factor analysis," environmental intelligent and customers attraction”, "developing channels of communication with the customer", "custom services" and "customer orientation processes of branch" were identified as factors of local marketing .
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
local marketing, service quality, customization
نویسندگان مقاله
نرگس صارمی |
کارشناس بازاریابی بانک صادرات ایران
سازمان اصلی تایید شده
: بانک صادرات ایران
مسعود کیماسی |
نشانی اینترنتی
http://nmrj.ui.ac.ir/article_21799_bd4ac6f0634a6ca1632d44ee92a2294e.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات