این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
متن پژوهی ادبی، جلد ۱۰، شماره ۲۸، صفحات ۳۶-۵۱

عنوان فارسی بررس رابطه موجود میان زمان از پیش تعیین شده برای انجام فعالیت زبان اموزی و میزان افطراب در زبان آموزان ایرانی
چکیده فارسی مقاله تحقیق حاضر تلاشی است برای بررسی رابطه موجود میان پیچدگی فعالیت نوشتاری زبان آموزی دوموقعیت مختلف برای انجام فعالیت و دشوارش آن میزان اضطراب آنی در زبان آموزان . تعداد زبان آموز در سطح بالاتر از متوسط زبان آموزی از میان نفر که از نظر اضطراب ذاتی و سطح معلومات زبانی همگن بودند، انتخاب شدند و در دو گروه موقعیت مختلف از نظر پیچیدگی، فعالیت نوشتاری یکسان را انجام دادند. نتیجه تحقیق بیانگر این واقعیت است که رابطه مثبتی میان میزان پیچیدگی و دشواری فعالیت های زبان آموزی در زمینه نوشتاری وجود داد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The Relationship Between Preplanning Time For Task Performance And The Anxiety Level Of Iranian Efl Learners
چکیده انگلیسی مقاله Research on task-based instructions attempted to identify types of task that enhance learning and also those variables related to both learners and teachers for successful achievement of objectives; one of these variables related to learners is anxiety. The present study attempts to find out whether there is any relationship between task complexity (the two situations of preplanning time for writing task performance) and task difficulty (the level of anxiety of the performers). 64 learners who were similar in their levels of trait anxiety and language proficiency from among the total number of 13 7 upper intermediate learners were divided into two groups of 32 to perform a writing task in the two different situations of task complexity. The result of the study indicates that there is a positive correlation between task complexity and task difficulty. In addition, there is a significant difference between the performances of the performers in the two different conditions.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله منصور فهیم |
هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)

بهناز باطنی |
دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)


نشانی اینترنتی http://ltr.atu.ac.ir/article_6373_ed4408b45aa383474e0ef5ce0b20a8a0.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1046/article-1046-435935.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات