این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
متن پژوهی ادبی
، جلد ۹، شماره ۲۶، صفحات ۱۲۹-۱۴۸
عنوان فارسی
The Effects of Word-Processors (CALL) on Iranian EFL University Students' Writing Achievements
چکیده فارسی مقاله
The potential of computers to support learning and teaching m almost all subject areas is now widely accepted. At ail levels of education computers aid teachers to enrich their learning/teaching environment. In the field of language education, especially English as a second/foreign language (ESL/EFL) computer-assisted learning has acted as an indirect boost to enhance language proficiency. While there are controversies about the impact of computer on teaching and learning, it would seem appropriate to investigate the features of such resources which may have an influence on different learning settings and regarding various skills (Light, 1997).
کلیدواژههای فارسی مقاله
خطاهای ساخت واژی،خطاهای نحوی» خطاهای نوشتاری» خطاهای واژگانی - معنایی فارسی آموزان کرد زبان،
عنوان انگلیسی
The Effects of Word-Processors (CALL) on Iranian EFL University Students' Writing Achievements
چکیده انگلیسی مقاله
The potential of computers to support learning and teaching m almost all subject areas is now widely accepted. At ail levels of education computers aid teachers to enrich their learning/teaching environment. In the field of language education, especially English as a second/foreign language (ESL/EFL) computer-assisted learning has acted as an indirect boost to enhance language proficiency. While there are controversies about the impact of computer on teaching and learning, it would seem appropriate to investigate the features of such resources which may have an influence on different learning settings and regarding various skills (Light, 1997).
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
سپیده مسعودی |
دانشجوی دانشگاه اراک
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه اراک (Arak university)
اسماعیل فقیه |
هیئت علمی دانشگاه الزهرا
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه الزهرا (Alzahra university)
نشانی اینترنتی
http://ltr.atu.ac.ir/article_6358_267aedf37641893f718251e4966972d1.pdf
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1046/article-1046-435956.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات